tisdag 21 april 2009

Kan tvåorna få tillgång till dina prointdokument?

Till er som läst minst en inriktning: Jag fick följande förfrågan via mail i fredags:

---
Hej Björn!
Det har uppstått intresse i min klass (i medietvåan civil) att kika på prosamuppsatserna från de elever som påbörjat sina inriktningar. Vi har egentligen ingen studiebevakning uppåt efter andra klass, så det skulle vara väldigt bra nu inför vårt val av inriktningar 1-15 maj. Kan man ordna det på något sätt?
---

Jag tycker det är en utmärkt idé, men det är då på frivillig basis att dela med sig av sina prointuppsatser.

Om du tycker det är ok att dela med sig av dina prointuppsatser för samtliga mediestudenter så skicka mig ett mail, där du även anger vilken/vilka inriktningar du läst. Jag fixar sedan distributionen via PingPong på något sätt.

Till er i tvåan: Notera dock att de flesta inriktningar till viss del gjorts om inför kommande år, men några/många kurser är identiska.

Mvh Björn

PS. Gällande studiebesöken så notera att några av alumnerna inte läst medieteknikprogrammet utan har läst föregångarna grafisk teknik, publiceringsteknik eller högskoleingenjörsprogrammet.

---
Meddelandet är skickat från aktiviteten DM1578 Programintegrerande kurs.

Inga kommentarer: